2012. január 11., szerda

Boros-oregánós burgonya

Ezt a köretet nagyon szeretem készíteni, mert nincs vele sok gond,  krumplipucolás, darabolás, fűszerezés, a többit pedig elvégzi a sütő, a család pedig imádja.



Körülbelül 1,5 kg burgonyához 1 dl száraz száraz fehérbor, fél dl víz, fél dl olaj, 2 teáskanál ételízesítő, oregano. (Az ételízesítő miatt nem kell sózni.)

A burgonyát megpucolom, felkockázom, ráöntöm a bort, a vizet és az olajat, megszórom ételízesítővel, majd az oregánóval, összeforgatom és lefedés nélkül mehet az előmelegített, 225 fokos sütőbe.
Sütési időt nem írok, mert ez függ a burgonya fajtájától.
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Életünk és ételeink írta...

Hmm, még nem is hallottam boros burgonyáról, holnap ki is próbálom, köszi az ötletet! Nagyon guszta!

Csongi írta...

Mi imádjuk, majd számolj be róla, hogy ízlett!

Gizi írta...

Nagyon guszta!! Én már régóta így készítem a krumplit, nagyon szeretjük. Volt már hogy oregánó helyett, más fűszerrel ízesítettem.:)

Vicuska írta...

Hogy ti milyen jó kajákat ismertek!

Csongi írta...

Próbáld ki, nem bánod meg!