2012. január 10., kedd

Narancsos mézes-mázas csirkeszárnyak



NoSalty oldalon találtam ezt a receptet, a hozzávalókon nem változtattam, de az elkészítésen igen, leegyszerűsítettem.

Hozzávalók: 1 kg csirkeszárny, 5 bő evőkanál méz, fél citrom és 2 narancs leve, kis darab gyömbér reszelve vagy őrölt gyömbér, 4-5 gerezd fokhagyma, 3 bő evőkanál ketchup, őrölt színes bors, 2 evőkanál sötét szójaszósz

A fenti hozzávalókat összekevertem, majd belekevertem a csirkeszárnyakat és pár órára a hűtőbe tettem pácolódni. Felforrósítottam a wokot, öntöttem bele pici olajat, amelyen a csirkeszárnyakat pác nélkül előpirítottam, mikor már kaptak egy kis színt ráöntöttem a páclét. Felforraltam, majd kis lángon fedő alatt hagytam, hogy elkészüljenek a csirkeszárnyak. (kb. 20 perc) Ezután fedő nélkül hagytam besűrűsödni a szaftot, de közben folyamatosan kevergettem a szárnyakat, hogy mindenhol bevonatot kapjanak.
Rizzsel tálaltam. Nagyon finomra sikerült.

Nincsenek megjegyzések: