2012. június 6., szerda

Pink Lamington

Teakert oldalán  láttam meg ezt a szemet gyönyörködtető süteményt és mivel épp egy kislány születésnapjára készült a középső gyerkőcöm, ezért alkalom is adódott, hogy elkészítsem. Akkor eperszörppel készült, de most legutóbb az ovis családi napra már málna szörppel készítettem és mondhatom, mindkét ízben nagyon finom!



Hozzávalók:
300g liszt, 200g cukor, 50g szobahőmérsékletű vaj, 2 tojás, 2 dl tej, 1 tk. szódabikarbóna, 1 tk. méz, 1 csomag vaníliás cukor, 1 kisebb citrom reszelt héja
Máz: 200g vaj, 200g cukor, 1 dl tej, 4 ek. málnaszörp, 1 kiskanál piros ételfesték
150g kókuszreszelék a beforgatáshoz

A cukrot a puha vajjal, a tojásokkal, citromhéjjal és mézzel habosra keverem.. A szódabikarbónás lisztet a tejjel felváltva a tojásos keverékhez adom. Előmelegített, 175 fokos sütőben kb. 20 percig sütjük, majd kihűtjük.
A mázhoz a vajat, a cukrot, a tejet összeolvasztom. Hozzáadom a szörpöt és a festéket, majd hagyom egy kicsit hűlni, mert én először egyből el kezdtem mártogatni, ahogy a kókuszkockánál szokás, de úgy nem tapadt rá rendesen a máz a tésztára. A kihűlt tésztát tetszés szerinti darabokra vágom, beleforgatom a mázba, majd a kókuszreszelékbe.

Én a tésztát 20x40 cm-es tepsiben sütöttem.

Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

De jól néz ki! Az én rózsaszín-bolond nagylányom tuti elolvadna tőle...:-)))

Ani írta...

Drága Csongi!
Nem szűntem meg, csak átalakultam.))
http://streatcorner.blogspot.hu/2012/02/pink-lamington.html
Erről be tudod linkelni. Üdv: Ani))

Csongi írta...

Szia Ani! Köszi, linkelem is :)